fbpx

Televisie

“HELP! IK HEB PROBLEMEN MET MIJN TELEVISIE!”

HULP BIJ TELEVISIE-PROBLEMEN

U heeft een nieuwe (digitale) televisie. Dan zijn er veel mogelijkheden en instellingen. Of u nou een filmliefhebber bent of een sportfanaat: met onze hulp haalt u meer uit uw tv. Tegenwoordig is het aansluiten van een televisie niet meer een kwestie van een stekker in het stopcontact steken en klaar. Wij merken vaak bij onze klanten dat na het aanschaffen van een luxe televisie, dat laatste stukje ondersteuning ontbreekt. Wij kunnen u daarbij helpen. Vragen omtrent de televisie waar wij regelmatig support bij verlenen zijn:

HOE KAN IK DE TV HET BESTE AANSLUITEN?

Wanneer u een nieuwe televisie heeft, moet deze eerst op de juiste manier worden aangesloten. De juiste kabels en stekkers in de juiste aansluitingen bijvoorbeeld. Het kan een hele puzzel zijn. Wij kunnen u hierbij helpen.

HOE WERKT MIJN TELEVISIE?

Een simpele vraag die een heel ingewikkeld antwoord kan opleveren. De simpelste handelingen, kunnen de meeste irritaties opleveren. Wij kunnen u daarom helpen met het op de juiste manier aanzetten van uw televisie, maar ook (in combinatie) met de overige aangesloten apparaten.

HOE PROGRAMMEER IK MIJN ZENDERS?

Als u uw digitale televisie hebt aangesloten, hoeft u niet direct beeld te hebben. De zenders moeten eerst geprogrammeerd worden. Weet u niet hoe dit werkt? Wij helpen u graag.

HOE KOM IK BIJ UITZENDING GEMIST?

Een van de vragen is toch wel: “Hoe kom ik bij uitzending gemist?”. Deze vraag kan meerdere antwoorden hebben. Wij gaan samen met u kijken naar wat voor u de makkelijkste oplossing is en gaan niet eerder weg dan dat u tevreden bent.

KAN IK INTERNETTEN OP MIJN TELEVISIE?

Op de meeste televisies van deze tijd kunt u internetten. Het is niet altijd een gemakkelijke bedoening, maar wij kunnen met u samen kijken wat voor u het handigste is.

HOE KAN IK GEMAKKELIJK WISSELEN TUSSEN MIJN ZENDERS?

Hier zijn vaak verschillende manieren voor. Wij kunnen met u samen kijken naar wat voor u de makkelijkste manier is.

WAAROM KRIJG IK BLOKKEN EN STREPEN?

Dit is een erg vervelend probleem dat wij al vaak tegenkomen. Wat we kunnen doen is uw apparatuur nalopen en controleren of alles wel op de juiste manier is aangesloten. We kijken ook of de zenders wel op de juiste manier geprogrammeerd staan. Is dit allemaal het geval, kunnen wij eventueel ook voor u contact opnemen met uw provider om het probleem voor te leggen en samen opzoek te gaan naar een oplossing voor u.

 

NEEM IN ALLE GEVALLEN CONTACT MET ONS OP!

Het kan zijn dat uw vraag niet in dit stuk beschreven staat. Daarom adviseren wij u in alle gevallen geheel vrijblijvend contact met ons op te nemen, zodat wij met u kunnen doornemen of wij u kunnen helpen bij uw probleem en kunnen bespreken wat de bijbehorende kosten hiervoor zijn. Wij hebben ook een tarievenpagina waar u alvast het een en ander aan prijzen kunt inzien, maar soms kan dit afwijken van het daadwerkelijke bedrag, omdat elk computerprobleem in feite uniek is. Het kan een simpel op te lossen probleem zijn maar ook een verzameling van factoren en alles daartussenin.